Εξερευνώντας τη Βυτίνα – Μονοήμερη εκδρομή

Κείμενο του Χ.Ο

Ήρθε η στιγμή για την πρώτη εκδρομή του 2020! Στις 24 Ιανουαρίου Ο ΣΟΨΥ Πάτρας και τα  44 μέλη του ξεκίνησαν για μια χειμερινή απόδραση στην ορεινή Βυτίνα Πελοποννήσου.

Με τον καλό καιρό για σύμμαχο, αναχωρήσαμε για τον προορισμό μας κάνοντας την πρώτη μας στάση στο δάσος της Φολόης, ένα από τα αρκετά όμορφα μέρη που επισκεφθήκαμε. Εκεί κάναμε την πεζοπορία μας, απολαμβάνοντας το τοπίο. Αυτήν την εποχή τα φύλλα από τις Βελανιδιές σκεπάζουν τα αμέτρητα μονοπάτια του δάσους που προσφέρονται  για φυσιολατρικές εξερευνήσεις.

Σειρά είχαν τα Τριπόταμα. Στο σχεδόν έρημο χωριό ήπιαμε τον καφέ μας και συνεχίσαμε τη βόλτα μας στον ποταμό της περιοχής με τα κρυστάλλινα νερά του. Λίγο αργότερα φτάσαμε στην ιερά μονή Νυμφασίας. Εκεί μας υποδέχθηκαν οι φιλόξενες καλόγριες του μοναστηριού ενώ η πανοραμική θέα ήταν κάτι το μοναδικό.

Και πάλι μπήκαμε στο λεωφορείο με κατεύθυνση τη Βυτίνα, όπου ήταν και η στάση για το μεσημεριανό μας φαγητό. Κατά γενική ομολογία μείναμε ευχαριστημένοι από το εστιατόριο και τους μεζέδες που γευτήκαμε. Αργότερα, είχαμε αρκετόν χρόνο στη διάθεση μας να δούμε τα παραδοσιακά μαγαζιά με τα τοπικά προϊόντα. Ο κάθε επισκέπτης μπορεί να προμηθευτεί μέλι, ξηρούς καρπούς ή διάφορα ποτά και να περπατήσει στον φημισμένο «δρόμο της αγάπης», ένα μονοπάτι ιδιαίτερα θελκτικό για τους ερωτευμένους.

Κάποιοι από εμάς προτίμησαν να κάτσουν για ακόμα έναν καφέ στην πλατεία του χωριού, λίγο πριν ξεκινήσουμε για την επιστροφή μας. Η τελευταία μας στάση για «ξεμούδιασμα»  ήταν το χωριό Πάος.

Σιγά-σιγά νύχτωνε όμως παρά την κούραση, εμείς συνεχίζαμε απτόητοι τις σκανταλιές μας στο λεωφορείο του γυρισμού. Όπως αρμόζει σε κάθε εκδρομή, τραγουδήσαμε, γελάσαμε και η ώρα κύλησε ευχάριστα χωρίς να καταλάβουμε πότε τελείωσε αυτό το όμορφο και συναρπαστικό ταξίδι. Ήταν πραγματικά μια εμπειρία που θα θυμόμαστε, μια ευχάριστη απόδραση από τα συνηθισμένα που αρκετοί από εμάς δεν είχαμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε. Ευτυχώς  ο ΣΟΨΥ μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίζουμε συνεχώς καινούρια μέρη. Ανυπομονούμε λοιπόν με χαρά για τις επόμενες εξορμήσεις που θα έρθουν.